فرآیند ثبت گارانتی تمامی خدمات و تجهیزات ارائه شده توسط فوتون، پس از اتمام نصب و انجام تست های عملکردی نهایی در حضور کارفرمای محترم هر پروژه، توسط تکنسین ارشد نصب و از طریق پلتفرم اختصاصی فوتون ثبت و فعال خواهد شد. زمان شروع گارانتی از تاریخ نصب و راه اندازی سیستم های برق اضطراری لیتیومی و یا نیروگاه های خورشیدی لحاظ می گردد.
خدمات پس از فروش (ثبت گارانتی)
جهت ارتباط با واحد خدمات پس از فروش فوتون و پیگیری ثبت گارانتی تجهیزات و خدمات دریافت شده می توانید از طریق شماره تلفن ثابت زیر (داخلی 2) با ما در تماس باشید؛
021-82805727 (داخلی 2)

1404 © تمامی حقوق این وبسایت متعلق به فوتون میباشد.